Anunțuri 20-21

Dragi părinți,

În curând, copiii noștri se vor întoarce la școală, ceea ce, ca părinți, ne bucură și ne îngrijorează, în egală măsură. Revenirea copiilor în școli, în condiții de siguranță, nu este posibilă fără respectarea tuturor măsurilor de protecție, măsuri pe care, înainte de toate, trebuie să le cunoaștem.

În primul rând, asigurați-vă că sunteți informat la zi în privința măsurilor de protecție împotriva infecției. Nerespectarea acestora are consecințe, inclusiv legale, pe care nu le putem ignora. Deși, în cazul copiilor, riscul de a dezvolta o formă gravă de Covid-19 este considerat scăzut, trebuie să aplicăm măsurile de protecție în vigoare, pentru a asigura menținerea tuturor membrilor comunității școlare în siguranță.

Pentru a veni în sprijinul tău, am pregătit o listă în format PDF a tuturor recomandărilor de mai jos, ușor de imprimat și ușor de urmărit pentru a bifa toate acțiunile necesare învățării în condiții de siguranță.

Descarcă: lista de verificare pentru părinți.

https://www.facebook.com/watch/?ref=external&v=571868746751647

De asemenea, poți imprima și lista de verificare pentru elevi sau lista de verificare pentru elevi cu cerințe educative speciale.

Pentru mai multe informații verifică și ghidurile elaborate de Ministerului Educației.

Activități zilnice:

  • Însoțiți copilul doar până la intrarea în curtea școlii. Evitați contactul apropiat cu alte persoane la intrarea în școală.

  • Asigurați-vă că ați îmbrăcat copilul corespunzător, inclusiv pentru eventualitatea petrecerii unei părți din timp în aer liber.

  • Curățați / dezinfectați zilnic acasă aparatele electronice ale copilului (telefon, tabletă, computer, mouse).

  • Dezvoltați o rutină zilnică înainte și după școală – de exemplu, lucruri de luat la școală dimineața (dezinfectant și mască de rezervă) și lucruri de făcut la întoarcerea acasă (spălarea imediată a mâinilor și spălarea măștii uzate). 

  • Folosiți un produs pentru dezinfectarea mâinilor care să conțină cel puțin 60% alcool. Asigurați-vă că utilizați un produs sigur, fără metanol (este toxic).

  • Puneți în ghiozdanul copilului dumneavoastră un recipient (de exemplu, o pungă de hârtie etichetată) în care să-și depoziteze masca atunci când nu o poartă (de exemplu, când mănâncă). Atenție, masca trebuie schimbată o data la 4 ore sau când s-a umezit ori deteriorat! După scoaterea măștii, copilul își va igieniza din nou mâinile.

 

sursa – scolipregatite.ro

Alegerea reprezentantului elevilor în CA – 28 septembrie 2020

Pașii de urmat pentru crearea unui cont în domeniul costachenegri.ro

Dragi elevi, stimați părinți,


În prag de toamnă retrăim împreună emoțiile unui nou an școlar, unul atipic, cu diverse provocări, căruia suntem convinși că îi vom face față cu brio. E nevoie, mai mult ca oricând, de un parteneriat real școală-familie, așa că vă încurajăm să participați, alături de noi, la actul educațional. Scenariul roșu al localității ne împiedică momentan să ne revedem fizic la școală, dar educația continuă în mediul online. Le urăm bun-venit bobocilor în comunitatea cenegristă și sperăm ca adaptarea să nu fie una foarte dificilă. Vremurile se schimbă și noi trebuie să ne schimbăm odată cu ele.
Ne dorim o revenire în mediul școlar cât mai curând, în condiții maxime de siguranță, de aceea vă rugăm să aveți încredere că vom face tot posibilul pentru binele tuturor.
Să nu uitați că aveți un real sprijin în conducere și profesori și că dorința pentru reușită se poate materializa, în orice condiții, prin muncă, determinare și perseverență. Să pășim împreună cu dreptul într-un an școlar pe care ni-l dorim cu sănătate, „negativ la virus și pozitiv la fapte”!

Colectivul Colegiului Național „Costache Negri” Tg. Ocna

13 septembrie 2020

Euro 200 document word

Euro 200 a

Euro 200 b

Euro 200 c

 

Fișă de 2% (formularul 230) pentru Asociația Părinților din Colegiul C Negri – pdf – 2019

Fișă de 2% (formularul 230) pentru Asociația Părinților din Colegiul C Negri – jpg.1 – 2019

Fișă de 2% (formularul 230) pentru Asociația Părinților din Colegiul C Negri – jpg.2 – 2019

Colegiul Național „Costache Negri” Tg. Ocna, cu sediul în str. Costache Negri nr.39, județul Bacău, organizează la sediul instituției concurs pentru ocuparea postului contractual vacant de secretar șef pe perioadă determinată.

Condiții specifice:

– nivelul studiilor: SUPERIOARE

– vechime în muncă minimum 5 ani

Data concursului: 23 Decembrie 2019

Ora 9,00- proba scrisă

Ora 12,00- proba practică

Ora 15,00- interviu

Data limită până la care candidații vor depune actele pentru dosarul de concurs este de 5 zile de la afișare, la sediul instituției.

Date contact- Secretariat- tel.0234344137

Anunț concurs 23 decembrie 2019 – descarcă

 

ÎN PERIOADA 14.10 – 24.10.2019, ÎNTRE ORELE 1400 – 1600, SE VA DESFĂŞURA ÎN SALA DIN INCINTA COLEGIULUI, FAZA PE ŞCOALĂ A CAMPIONATULUI DE BASCHET DIN CADRUL OLIMPIADEI NAŢIONALE A SPORTULUI ŞCOLAR 2019, FETE ŞI BĂIEŢI

ÎNSCRIERI PÂNĂ VINERI 11.10.2019 – TRAGEREA LA SORȚI VA AVEA LOC VINERI 11.10 – ORA 10.50 ÎN SALA DE SPORT

CATEDRA DE EDUCAȚIE FIZICĂ ȘI SPORT

ÎN PERIOADA 30.09 – 11.10.2019, ÎNTRE ORELE 1400 – 1600, SE VA DESFĂȘURA ÎN SALA DIN INCINTA COLEGIULUI FAZA PE ȘCOALĂ A CAMPIONATULUI DE FOTBAL DIN CADRUL OLIMPIADEI NAȚIONALE A SPORTULUI ȘCOLAR 2019 BĂIEȚI

CATEDRA DE EDUCAȚIE FIZICĂ ȘI SPORT

SÂMBĂTĂ, 5 OCTOMBRIE 2019, ORA 1000, SE VA DESFĂȘURA, ÎN PARCUL “MĂGURA”, FAZA PE ȘCOALĂ A CAMPIONATULUI DE CROS DIN CADRUL OLIMPIADEI NAȚIONALE A SPORTULUI ȘCOLAR 2020, FETE ȘI BĂIEȚI, GIMNAZIU ȘI LICEU

CATEDRA DE EDUCAȚIE FIZICĂ ȘI SPORT

Bugetare participativa la școală 

 

Elevii participanți la cursul de teatru – 25, 27, 28 septembrie 2019

Elevii participanți la cursul de arta fotografica – 4, 5, 6 octombrie 2019

Elevii participanți la cursul de antreprenoriat, educație financiara, public speaking – 7-11 octombrie/14-18 octombrie 2019 / 12 octombrie 2019 (PS)

 

Anunț post contabil

Bibliografia urmează a fi transmisă de ISJ, în termen rezonabil!

Pagina 1

Pagina 2

Pagina 3

 

ANUNȚ

Etapa judeţeană la cros din cadrul Olimpiadei Gimnaziilor şi Olimpiadei Naţionale a Sportului Şcolar, se va desfăşura în oraşul Târgu Ocna, în data de 13 aprilie 2019. Anexez regulamentul competiţiei. Pentru mai multe relaţii contactaţi profesorul organizator: BOTEZATU ION tel. 0723299923.

         Sâmbătă, 13 aprilie 2019 se vor desfășura fazele județene la cros din cadrul Olimpiadei Gimnaziilor și a Olimpiadei Naționale a Sportului Școlar.

         În afara clasamentului la individual (feminin/masculin), care desemnează participanții la fazele finale, în acest an – doar la nivel județean vor fi două elemente de noutate:

         – clasament pe echipe, atât pentru O.G. cât și pentru O.N.S.S.. Echipele vor fi desemnate de către cadrele didactice însoțitoare înainte de startul curselor. Echipele clasate pe primele trei locuri vor fi premiate cu cupe și diplome;

         – clasamente vor fi făcute și pentru elevii ciclului primar (clasele 0 – IV); distanțele pentru ciclul primar vor fi de 500m pentru fete și 600m pentru băieți. Echipele clasate pe primele trei locuri vor fi premiate cu cupe și diplome Participarea elevilor ciclului primar va fi posibilă în condițiile reglementate pentru cei mai mari – tabele nominale, vize medicale, echipe desemnate înaintea cursei, documente de identitate.

         Programul curselor:

ora 1000 – primul start          fete ciclul primar

ora 1020 –                               băieți ciclul primar

ora 1040 –                               fete ciclul gimnazial

ora 1100 –                               băieți ciclul gimnazial

ora 1120 –                               fete ciclul liceal

ora 1140 –                               băieți ciclul liceal

ora 1215 –                      FESTIVITATEA DE PREMIERE

 

Concursul național de dramaturgie, scenaristică, publicistică teatrală și cinematografică ProScenium Ediția a IV-a

Facultatea de Teatru și Film organizează cea de-a patra ediție a concursului de dramaturgie, scenaristică, publicistică teatrală și cinematografică ProScenium. Destinat elevilor de liceu, concursul își propune, ca în fiecare an, să recompenseze tinerii talentați și pasionați de teatru și film. Cei interesați pot alege dintre cele patru secțiuni (dramaturgie; scenaristică; publicistică teatrală; publicistică cinematografică) sau pot concura la toate cele de care sunt interesați. Principala condiție este ca textele să fie originale și nepublicate anterior.

Pentru secțiunile de dramaturgie și scenaristică, participanții pot trimite o piesă sau un scenariu de maximum 30 de pagini, care să nu fi fost niciodată publicate sau jucate pe o scenă profesionistă, sau filmate și prezentate public. Pentru secțiunile de publicistică, concurenții vor trimite o cronică sau un eseu analitic, de 2.000-3.000 de cuvinte, despre un spectacol sau film vizionat. Juriul este format din specialiști în artele spectacolului și film.

Premiul I (pentru fiecare secțiune):

Voucher de cărți în valoare de 500 de lei;

Invitație de a participa în mod gratuit la Școala de vară Dramaturgia Cotidianului, ediția a XV-a, august 2019.

Premiul II (pentru fiecare secțiune):

Voucher de cărți în valoare de 350 de lei.

Participanților care obțin locul I la oricare dintre secțiuni li se poate considera promovată cu nota 10 proba de la examenul de admitere la specializarea Teatrologie (pentru cei care concurează la secțiunile dramaturgie / publicistică teatrală) sau Filmologie (pentru cei care concurează la secțiunile scenaristică / publicistică cinematografică) de la Facultatea de Teatru și Televiziune din Cluj.

Concursul „ProScenium” a fost inițiat din dorința de a încuraja tinerii cu aptitudini în domeniu să își valorifice talentul și să își exerseze spiritul critic, dar și pentru a-i promova pe aceștia, stimulându-i astfel să se implice și ulterior în viața teatrală și cinematografică românească, iar parcursul câștigătorilor din ultimii ani confirmă deja acest lucru.

Până pe 5 mai 2019, doritorii pot expedia textele, în format PDF, însoțite de formularul de înscriere la concurs (completat olograf și scanat) pe adresa concurs@teatrologie.ro sau prin poștă, pe adresa Universitatea Babeș-Bolyai, Facultatea de Teatru și Televiziune, Str. Mihail Kogălniceanu, nr. 4, sala 12, cu mențiunea „Pentru concursul ProScenium”. Rezultatele vor fi anunțate în 15 mai 2019.

Formularul de înscriere se poate descărca de pe site-ul teatrologie.ro, secțiunea Concurs.

Pentru mai multe informații: Lect.dr. Daniel Iftene, email: daniel.iftene@ubbcluj.ro

Mulțumiri absolventei noastre, Teodora Roman!

Grupul EDUCATIVA vă invită la o nouă ediție a Târgului de Universități Internaționale RIUF după cum urmează:

• București – 23-24 martie (Sala Palatului), orele 10.00-17.00 (sâmbată) și 10.00-15.00 (duminică)
• Timișoara – 26 martie  (CRAFT – Centrul Regional de Afaceri), orele 10.00-16.00
• Iași – 28 martie (Palas Congress Hall), orele 10.00-16.00
• Brașov – 30 martie (Hotel Kronwell), orele 11.00-17.00
 

Târgul este adresat elevilor din clasele X – XII. Pentru participare, este necesar ca aceștia să se înscrie online, individual, pe www.riuf.ro la secțiunea „Înscrie-te acum” și să păstreze codul de acces primit prin E-mail. Menționăm că biletul de intrare pentru elevi și părinți este 5 RON, iar profesorii însoțitori au intrare gratuită.

Profesorii care participă la RIUF cu un grup de elevi sunt rugați să se înscrie completând formularul de pe www.riuf.ro , la secțiunea „Ești profesor? ” sau să trimită un e-mail la adresa georgiana.bejanaru@educativa.ro . În calitate de însoțitori ai unui grup de minim 10 elevi, aceștia vor primi un certificat de apreciere din partea organizatorilor. De asemenea, vom pregăti și un certificat de apreciere special realizat pentru liceu și adeverințe de participare pentru elevi (*adeverințele elevilor se eliberează la cerere, ulterior evenimentului, în format electronic).

La RIUF-ul de primăvară veți descoperi:

• Peste 100 universități din 18 țări
• Participanții vor putea afla informații despre peste 7000 de programe de licență și masterat din 20 de domenii precum business, economie, IT&Computer Science, tourism management, arte, inginerie;
• Informații despre un fond de burse de peste 3.500.000 euro în UK și Olanda. Informații despre finanțări și împrumuturi pentru cei care vor să plece la studii de licență și masterat;
• Universități de top din lume printre care și University of Essex, Radboud University, University of Bristol, Rotterdam Business School, Eindhoven University of Technology;
• Cele mai căutate universități din România
• Conferințele RIUF YouForum (București, Timișoara, Iași) – sesiuni de discuții interactive și ateliere practice pentru elevi și profesori
Important pentru profesorii care vor participa cu grupuri de elevi la RIUF Bucuresti: Ediția aceasta aveți ocazia să participați cu elevii dumneavoastră și la evenimentul Open Doors The Entrepreneurship Academy. Participarea se face pe bază de înscriere. Mai multe detalii aici .

Vă rugăm să transmiteți invitația și către colegii dumneavoastră dar și către elevi.

Accesand link-urile de mai jos puteti descărca invitația cu detalii specifice fiecărui oraș:

·        Invitație RIUF București – 23-24 martie (Sala Palatului)

·        Invitație RIUF Timișoara – 26 martie  (CRAFT – Centrul Regional de Afaceri)

·        Invitație RIUF Iași – 28 martie (Palas Congress Hall)

·        Invitație RIUF Brașov – 30 martie (Hotel Kronwell)

Pentru informații suplimentare vă rugăm să vizitați site-ul  www.riuf.ro , să ne contactați la adresa de e-mail georgiana.bejanaru@educativa.ro sau la numărul de telefon 0753055535.

Vă așteptăm cu drag la RIUF!

Inspectoratul Școlar Județean, Brăila, Liceul „Anghel Saligny”, Structura: Școala Gimnazială „C. Sandu-Aldea”, Asociația Culturală „Ars Poetica”, Muzeul Brăilei „Carol I”, Teatrul „Maria Filotti”, Liceul de Arte „Hariclea Darclee”, Liceul Pedagogic „D. P. Perpessicius”, Universitatea „Dunărea de Jos”- Facultatea de Litere, Galați, Direcția Județeană pentru Cultură și Patrimoniu Național Mureș, alături de alte instituții partenere din țară și din străinătate,  vă invită să participați la a VIII-a ediție a FESTIVALULUI  DE CREAȚIE ȘI INTERPRETARE ANA BLANDIANAcu tematica – Umbre de cuvinte, inclus în CAEN, 2019, Anexa 8, Domeniul Cultural-artistic; Literatură, poziția 65.

|FAB / https://festival-anablandiana.ro/

Regulament concurs MA SAISON PRÉFÉRÉE 

  

Săptămâna Educației Globale – program
Săptămâna Educației Globale – afiș
Projet “C’est ma ville” – Saison France-Roumanie 2018-2019
Burse HMC elevi clasa a X-a Marea Britanie
Corigențe – perioada de susținere 2018-2019
 


Luni, 22 X 2018, ora 14 la sala multimedia va începe cursul de limbă germană pentru elevii de la clasele: a V-a, a VI-a, a IX-a și a X-a. Cei care s-au înscris sunt așteptați cu drag! Elevii de la clasele a XI-a și a XII-a vor fi anunțați pentru săptămâna următoare.

L’image contient peut-être : 1 personne

Candidații pentru funcțiile de conducere ale Consiliului elevilor CN CN 2018
Președinte:
– Mirica Dragoș, cls X A
– Cazacu Mihaela Diana, cls X B
– Mocanu Gabriela, cls XI C
-Negoiță Elena Rigmalia, cls XI A
Vicepreședinte:
– Asăoanu Vlad Gabriel, cls X A
– Triandafil Lorena Maria, cls IX A
– Crăciun Roxana, cls X C
Secretar
– Fulga Leonard – cls IX D
 
Luni, 8.10.2018, începe campania de promovare a candidaților, în intervalul orar 10.50-11.10. Candidații își vor tine discursurile în fața elevilor, la sala de sport.
Pe data de 11.10. 2018 au loc alegerile.

Informații referitoare la programul “Bani de liceu”, anul școlar 2018-2019
https://www.edu.ro/bani-de-liceu

MARȚI , 25.09.2018, DE LA ORA 14 , ÎN SALA MULTIMEDIA , are loc meciul demonstrativ din cadrul Clubului de dezbateri academice și este adresat elevilor din colegiu ce vor sa-și exercite capacitatea de a vorbi unui public sau să scape de frica de a vorbi în public și nu numai.

Oricine dorește sa vină este bine-venit .


Anunț “Țara lui Andrei”

Aleargă pentru educație! Susține “Științescu”!

În 2018, la cea de-a cincea ediție a competiției, organizațiile non-profit și grupurile de inițiativă din comunitate înscriu la Semimarathon proiecte pentru Educație. Ele vor să reaprindă pasiunea pentru știință și tehnologie. Pentru că ȘTIINȚA + TEHNOLOGIE = VIITOR.
Prin participare ta la Semimarathon susții finanțarea acestor proiecte care își propun o abordare inovativă în predarea științelor exacte și dezvoltarea abilităților practice ale elevilor.

Categories: Uncategorized