get_sidebar(); ?>

Colegiul National Costache Negri - De ieri pana azi

Gimnaziu

Scris de mihai | | duminică 3 mai 2020 1:21 pm

Admitere 2020

IMPORTANT!!!! ADMITERE CLASA A V-A Având în vedere condițiile actuale, vă anunțăm că perioada de înscriere în clasa a V-a, intensiv limba engleză, la Colegiul Național „Costache Negri” se prelungește până pe 19 iunie 2020. Proba scrisă de limba engleză pentru admiterea în clasa a V-a va avea loc pe data de 29.06.2020, la ora 9.00, la Școala Gimnazială Nr. 3, iar proba orală va începe la ora 10. Mult succes tuturor și fără emoții, pentru că veniți la școală ca să învățați! Modele de subiect aveți atașate aici. De asemenea, vă informăm că, până în luna septembrie, corpul de clădire al liceului nostru în care vor funcționa clasele de gimnaziu va fi finalizat (reabilitat). Pentru mai multe informații, sunați la 0751.364.326!

cerere de înscriere în clasa a V-a – Word – descarcă

Cere de înscriere în clasa a V-a – poza – descarcă

Pliant clasa a v-a, anul școlar 2020-2021 – word – descarcă

Pliant clasa a V-a, anul școlar 2020-2021 – poza 1 – descarcă

Pliant clasa a V-a, anul școlar 2020-2021 – poza 2 – descarcă

Pliant clasa a V-a, anul școlar 2020-2021 – word – descarcă

Model de subiect – limba engleză – admitere clasa a V-a – word – descarcă

Model de subiect – limba engleză – admitere clasa a V-a – poză – descarcă

Afiș clasa a IX-a – descarcă

Profesorii clasei a V-a 2020-2024

Orele de limba engleză (4 pe săptămână) vor fi făcute pe grupe (2), cu profesori diferiți (Diana Bejan si Marian Cîrcel), în săli de clasă diferite (în Anexa 1), fiecare dotată cu echipament modern, atât de necesar desfășurării unor ore de curs interactive.

Sunt Diana Bejan, profesor de limba engleză. Am absolvit Universitatea „Ștefan cel Mare”, Suceava, Facultatea de Litere, secția engleză- franceză. Am devenit profesor în anul 2005, am o fetiță de 9 ani și îmi plac natura, animalele, călătoriile, fotografia și cărțile. Sunt flexibilă, creativă, calmă. Aștept cu nerăbdare și interes să vă cunosc și să învățăm împreună!

Marian Cîrcel este absolvent al Universității Bacău, specializarea Limbă și Literatură Engleză – Limbă și Literatură Franceză, cu o experiență la catedră de 23 de ani, un tip de om empatic, răbdător, pasionat de materia pe care o predă și preocupat de dezvoltarea armonioasă a elevului și formarea unui profil cât mai ajustat la cerințele actuale.

Mihaela Mihăilă își desfășoară activitatea didactică la Colegiul Național „Costache Negri” Tg. Ocna ca profesoară de limba și literatura română (grad didactic I) din 2006. Este absolventă a Universității „Alexandru Ioan Cuza” din Iași.A urmat cursuri de formare profesională  în țară și străinătate care  propun o nouă perspectivă educațională, a colaborat la realizarea unor proiecte și programe educaționale care pun accent pe dezvoltarea armonioasă a copiilor.

Mihai Borșa este profesor de limba franceză din 2003, din 2006 la CN CN. Este absolventul Facultății de Litere si Științe a Universității din Bacău, specializarea franceză-romană (gradul didactic I din 2012). Are doi copii de 11 și 5 ani. Pasionat de triada cinema-fotografie-lectură, încearcă să le cultive și elevilor aceste arte și abilități de viață, alături de simțul realității și cel al corectitudinii.

Stăcescu Constantin este absolvent al Universității Alexandru Ioan Cuza, Iași, Facultatea de Istorie, promoția 1998. Din 2003 este titular al Colegiului Național Costache Negri și este pasionat de dezbateri academice – este antrenor din anul 2008, participând cu echipe de elevi sau ca arbitru la zeci de concursuri și traininguri. Este plin de entuziasm și de dorința de a da mai departe ceea ce știe să facă, pentru dezvoltarea unor oameni toleranți, empatici, siguri pe ei și în respectul pentru dialog!!

Paula Cristina Rusu, profesoară de biologie cu o experiență de 18 ani, este absolventa Universității „Vasile Alecsandri” din Bacău, specializarea biologie. Este o persoană dedicată profesiei, organizată și dornică de perfecționare. Pasionată de natură, urmărește să îi apropie pe elevi de magia științei.

Simona-Andreea Cibotaru a terminat Facultatea de Psihologie și Științele Educației din cadrul Universității Transilvania din Brașov, specializarea Psihologie. De asemenea, a urmat Masterul „Psihologia Medierii Conflictelor” la Universitatea Al. I. Cuza din Iași. Este o persoană empatică, apropiată de elevi și dornică să îi ajute să se dezvolte permanent. Motto-ul ei este „indiferent de situația în care se află elevul, sigur poate să îi fie mai bine!”

Mihai Docan este absolvent al Universității din București, Facultatea de Geografie, promoția 2003. Din același an este profesor al Colegiului Național ,,Costache Negri”, iar din 2012 este Director Adjunct al instituției. Pasionat de drumeții montane, este unul dintre fondatorii Clubului montan SORS , ai cărui membri, foști elevi, au ajuns pe cele mai înalte vârfuri atât ale României, cât și din alte țări. Este preocupat de transmiterea unui comportament responsabil fața de mediul înconjurător.

Gheorghe Necșuța este profesor de matematică la Colegiul Național „Costache Negri” din anul 2018, absolventă a Universității din Bacău, specializarea Matematică-Fizică și a obținut gradul didactic I în anul 2011. Iubește profesia pe care o are și dedică foarte mult timp celor care vor să pătrundă în tainele matematicii. Este mama unui tânăr de 18 ani și știe cât este de important pentru un elev/părinte „să simtă profesorul aproape de nevoile acestuia”. Deși matematica implică seriozitate, rigurozitate, abstractizare etc., prin strategii didactice adecvate aceasta devine frumoasă și accesibilă.

Oancea Cecilia este profesoară  de informatică și T.I.C. la Colegiul Național  ”Costache Negri” din 1998. Este absolventă a Liceului de Informatică din Iași și a Facultății de Matematică-Informatică  din Brașov.  Are numeroși foști elevi care lucrează în companii  IT de succes, cum ar fi IBM sau ORACLE,  sau predau informatica la diferite colegii și universități din țară sau străinătate.  Consideră că predarea este ceva deosebit și își încurajează elevii să fie cât mai deschiși, curajoși și creativi.

Adriana Căliman, pictor si profesor cu o experiență artistică de peste 20 de ani în minunata lume a culorilor și a Artelor Frumoase. Absolventă a Universității ,, Alexandru Ioan Cuza” din Iași, specializarea Patrimoniu Cultural. Un om creativ care dorește să transmită mai departe tainele lumii artistice.

Ioan Botezatu – Absolvent al Academiei de Educație Fizică București în 1991, titular din același an la Colegiul Național „Costache Negri”. Îmi place să colaborez cu tineri și să-i ajut să devină sănătoși, puternici și curajoși. Îi așteaptă și pe cei mai mici să se alăture „echipei”, ca să participe la cât mai multe concursuri și competiții.

Activități extracurriculare propuse elevilor clasei a V-a 2020-2024

I. Pe lângă orele de limba engleză și limba franceză, celor mai mici dintre cenegrişti li se propun, ca și în anii trecuți, câte o oră pe săptămână de limba italiană, cu doamna profesoară Mihaela Mihăilă, și o oră de limba germană, cu domnișoara profesoară Diana Amirei, gratuit, în afara orelor de curs, în spații moderne, propice învățării limbilor străine.

Aceste două ore pe săptămână, opționale, se vor desfășura în zile diferite, înainte sau după masa de prânz (servită într-un spațiu special amenajat), în funcție de orarul clasei.

II. Matematică aplicată – Prof. Necşuţa Gheorghe

„Pornind de la întrebarea des întâlnită, “la ce ne trebuie atâta matematică?”, mi-am propus ca în anul școlar 2020-2021, să îndrum elevii clasei a V-a să conștientizeze beneficiile matematicii aplicate în viața de zi cu zi. Matematica aplicată în viața cotidiană ne ajută să proiectăm și să construim diferite obiecte, să determinăm distanțe în timp și spațiu, să gătim folosind ingrediente bine măsurate și respectând proporțiile date, să evităm riscul în călătorii, să gestionăm mai bine timpul și banii, etc. Aștept cu nerăbdare și entuziasm să descoperim împreună aceste necunoscute.”

III. Studiul limbii engleze poate fi și fun – prof. Marian Cîrcel

O demonstrează și ceilalți micuți cenegrişti ai noștri care au învățat, s-au distrat, au cântat și s-au jucat de-a actorii în multe scenete, filmulețe (create de ei) și interpretări, unde imaginația și voia bună au avut întâietate. Fie că a fost vorba de concursurile interne prilejuite de sărbătorile anglo-saxone, fie ca a fost vorba de concursurile interjudețene, cenegriştii noștri au dovedit că a învăța o limbă străină e un lucru foarte interesant și captivant, mai ales când lucrezi în echipă!

IV. Clubul de dezvoltare personală pentru copii SMART KIDS, RELAXED KIDS – psiholog școlar Simona-Andreea Cibotaru

Clubul SMART KIDS, RELAXED KIDS (aptitudini, motivație, inteligență) se concentrează asupra modalităților de stimulare a abilitaților fiecărui copil în parte și spre motivațiile intrinseci ale acestora.

Dezvoltă inteligența emoțională a copiilor prin tehnici și instrumente specializate determinându-i să fie mai încrezători în propriile forțe, să dobândească abilitați în relațiile sociale și în procesul de comunicare.

Astfel, scopul este să îi ajute pe copii să fie independenți, să se cunoască pe sine și să respecte regulile de comportament în societate. Programul reprezintă un proces de descoperire și învățare, pe parcursul unui an, a unor tipare de gândire, care sprijină copiii prin metode practice și inovative să progreseze în dezvoltarea lor și în pregătirea pentru a-și defini și atinge scopurile propuse în viață.

Spontaneitate si creativitate în tot ceea ce facem!

– Vor putea să-și exprime liber, clar și coerent gândurile și emoțiile
–Vor deveni comunicativi și deschiși
– Vor reduce problemele de comportament din cadrul grupului (timiditate sau agresivitate)
– Vor învăța noi modalități de a comunica și de a se juca alături de alți copii
– Vor gestiona mai bine propriile emoții

Care sunt obiectivele Clubului SMART KIDS, RELAXED KIDS?

  • Creșterea stimei de sine
  • Îmbunătățirea și optimizarea capacitații de autocunoaștere, comunicare și relaționare interpersonală.
  • Dezvoltarea disponibilității pentru învățare
  • Dezvoltarea perseverenței și automotivării
  • Activarea resurselor creative
  • Învingerea timidității
  • Adoptarea unei conduite tolerante și disponibilitate spre cooperare
  • Antrenarea abilităților empatice
  • Dezvoltarea coeziunii și dinamicii de grup
  • Optimizarea exprimării emoționale
  • Reducerea comportamentelor problematice
  • Copilul va fi pregătit să se descurce într-un mediu nou

Care sunt beneficiile Clubului SMART KIDS, RELAXED KIDS?

În cadrul Clubului SMART KIDS, RELAXED KIDS copiii învață să ia decizii, să rezolve probleme, să gestioneze resurse limitate sau comune, își dezvoltă gândirea critică și creativă, comunicarea verbală, cooperarea, muncă în echipă. În același timp, copiii își îmbunătățesc capacitatea de concentrare, răbdarea, perseverența, autodisciplina și învață totodată să se respecte între ei. Participarea activă și creativă a membrilor grupului constă în a găsi noi modalități de comportament și de relaționare. Tehnicile și metodele sunt specifice lucrului în grup, după o evaluare individuală a fiecărui copil.

Care sunt metodele și tehnicile utilizate de Clubul SMART KIDS, RELAXED KIDS?

  • Art-terapie: pictură, colaj, modelaj
  • Drama-terapie
  • Terapie prin joc
  • Tehnici de brainstorming și de concentrare a atenției
  • Tehnici expresiv-creative
  • Tehnici de autoexplorare și autoanaliză
  • Povești terapeutice
  • Melo-terapie
  • Tehnici empatice
  • Jocuri de exprimare senzorial-emoțională

V. Cercul de turismProf. Mihai Docan

,,O plimbare în natură înseamnă să descoperi o mie de minuni”, spune un vechi proverb chinezesc. Vă propun să descoperim la pas câteva din splendorile oferite de natură, situate în preajma stațiunii Târgu Ocna sau în localitățile vecine. Multe dintre ele sunt mai puțin cunoscute: Zarul lui Rusei, relieful pe sare din fosta exploatare, peștera Ursoaia sau lacul Pufului. Vă aștept la Cercul de turism al Colegiului, să realizăm drumeții și să cunoaștem aceste minunății.

VI. Clubul de DebateProf. Constantin Stăcescu

Pentru anul școlar 2020-2021 Clubul de dezbateri al Colegiului Național Costache Negri Târgu Ocna își propune să coboare nivelul clasei de la care se va face pregătirea elevilor la clasa a V-a! Înființat în 2008 și coordonat de prof. Stăcescu Constantin, Clubul de debate, cum i se mai spune, își propune activități foarte interesante și utile în același timp, precum: a învăța să vorbești argumentat; a dezvolta abilități de public speaking, cultivarea toleranței, pluralismului de opinii, al respectului față de dialog, îți dezvolți capacitatea de a vorbi în public, gestionarea emoțiilor, lucrul în echipă (ce poate fi foarte fain!), multiple activități de dezvoltare personală. Pentru cei cu spirit competitiv, există competiții super faine, inclusiv în mediul online, în care vor avea posibilitatea de a-și testa calitățile împreună cu cei mai buni elevi din toată țara. Totul se va derula într-un climat relaxat, dar bazat pe respect, empatie și atenție la nevoile individuale și de grup. Ce este și mai frumos este că, în cea mai mare parte, elevii vor învăța de la cei mai mari și cu experiență, care sunt dornici de a da mai departe ceea ce au învățat și astfel atmosfera este una extrem de plăcută și cu adevărat nonformală. Debate power!!!

VII. Atelierul de teatruProf. Mihaela Mihăilă

“Teatrul e magic. E cuvânt,  culoare, lumină, sunet, sentiment. La atelierul de teatru,  copiii vor experimenta potențialul creativ și vor deschide porțile cunoașterii, vor avea  posibilitatea transmiterii mesajului prin artă. Prin teatru se  exersează o mai bună înțelegere a mecanismului de gândire și comportament și cum  se pot gestiona constructiv sentimentele. Aici se socializează și  se lucrează în echipă.  Prin teatru copiii folosesc memoria,  creativitatea, atenția și fac exerciții de concentrare. Teatrul ajută activ la dezvoltarea abilităților de învățare și îi stimulează intelectual pe copii!”

Niciun comentariu

No comments yet.

RSS feed for comments on this post.

Sorry, the comment form is closed at this time.

atriumax wordpress theme